Компанія "Портал"
лідер по поставці та
монтажу ліфтів
та ескалаторів
http://tehportal.com.ua

 Izamet
Ліфти Izamet 
 ідеальне
 співвідношення
 ціни та якості 
 http://izamet.com.ua
windy Polska - Windy, Schody ruchome

Для чого бізнес-план?

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукЕлектронна адреса

Відкриття власної справи

Для чого  бізнес-план?

Наступний крок в створенні Вашого бізнесу, який необхідно зробити, - це складання бізнес-плану. Розробка такого плану допоможе вам вирішити способи втіленнія Вашої бізнес-ідеї  в життя, а якщо вам буде потрібно зовнішнє ФІНАНСУВАННЯ, бізнес-план допоможе вам переконати кредиторів і інвесторів щодо підтримки Вашого бізнесу.

Якщо ви починаєте невели
чку справу і використовуєте в ній свої власні засоби, ваш бізнес-план може бути складений в довільній формі, але навіть в такому бізнес-плані  повинна бути чітко означена основна ідея Вашого бізнесу,  вказана пріоритетна мета, завдання і потреба в ресурсах


Хоча бізнес-план відповідає простій і ясній меті, він вимагає дуже серйозного
опрацювання, попереднього аналізу. Перш ніж відкрити двері фірми, ви повинні прийняти важливі рішення  щодо працівників підприємства, маркетингової стратегії, виробничих потужностей та ін.

 

Дуже модним стало замовляти бізнес-план у спеціалістів чи користуватися послугами відповідним фірм. В такому разі, обов'язково зверніть увагу на наявність бізнес-плані наступної необхідної інформації, яку зазвичай вимагають інвестори, банки  чи ін.


1.Резюме.

Це опис  опис вашого товару або послуги і потенційного ринку збуту, характеристика  Вашої компанії  і принципи її функціонування, коротка  оцінка фінансових перспектив і очікуваного прибутку .

2. Підприємство і галузі промисловості.

Це всі основні дані про походження і структуру вашого підприємства, а також характеристику галузі, в якій працюватиме Ваше підприємство.

3. Товари і послуги.
Дайте в стислій формі повний опис ваших товарів або послуг, звертаючи особливу увагу на їх
особливі якості.

4. Ринок.
Це  відомості, які переконають інвестора в тому, що у вас є уявлення про споживачів вашого товару і ви здатні досягти запланованого успіху в продажах.

5. Маркетингова політика.
Це  прогнози, що стосуються збуту і частки вашої продукції на ринку; короткий опис стратегії залучення споживачів, їх обслуговування, цінова  та рекламна політика.

 

6. Виробничий план.
Це  інформація про виробничі потужності Вашого підприємства, устаткування, що необхідне для виконання працівниками своїх функцій.

 

7. Графік розвитку фірми.
Це шкала розвитку  фірми відповідно до термінів виконання основних пунктів бізнес-плану.

8. Максимальний ризик і труднощі.
Визнач
ення всіх  негативних чинників і чесне їх відображення.

9. Фінанси.
Це  докладний кошторис організаційних і експлуатаційних витрат, а також трилітній прогноз доходів, витрат і руху грошових коштів.